EN

Dokumenthantering

Dokumenthantering är idag ett av de mest prioriterade områden där företag vill digitalisera sina processer och därmed behöver digitisera de dokument man använder sig av.

Genom att skanna allt som kommer in till företaget kan man lägga allt i ett dokumenthanteringssystem som gör allt sökbart och lättillgängligt för medarbetare, slut på letandet i pärmar och där informationen endast finns fysiskt på ett ställe. Kopiering och utskrifter är det som de flesta känner till men området har så mycket att erbjuda att platsen här inte räcker till att beskriva allt inom detta område.

Allt detta kan man få helt företagsanpassat för just din verksamhet och kostnader som går att bryta ner till varje enskild individ och betala per månadsbasis. Vi kallar det dokumenthantering som funktion.

 

Exempel på tjänster som ingår:

  • Leverans, installation och konfiguration
  • Övervakning
  • Automatiskt förbrukningslarm
  • FollowMe print
  • Kundanpassade skanningsflöden med koppling till bl a Sharepoint och Office 365
  • Webportal med åtkomst till samtliga skrivare och tillhörande avtal
  • Uppföljning och rapportering av samtliga ärende i AddPros ärendehanteringssystem

AddPro Försäljning

AddPro Försäljning
solutions@addpro.se 040 59 24 00

Arenagatan 8B, Malmö