EN

CRM

Den som har bäst kundrelationer vinner.
Även om påståendet inte är hela sanningen skriver du nog under på att du måste ha bra koll på kunderna för att lyckas i din affär. Med den ökande graden av digitalisering tilltar kraven på IT-stöd för att skapa och utveckla en förståelse för dina kunder, deras förväntningar och behov.

När du låter oss leverera verktyg för kundstöd tar du ett stort steg mot en ledande position. Vi ser nämligen inte CRM som enbart ett säljstödssystem för säljorganisationen – vilket är den traditionella uppfattningen. I vår bok ska ett CRM-system se till hela kundrelationen. Det ska ta hänsyn till vad som sker inte bara mellan säljare och kund, utan också till hur kunder interagerar på sociala medier, med varandra och med dig.

CRM-verktyget är centralt för att förstå vad kunderna vill ha av dig. Det är centralt för att stärka ditt varumärke och det ska vara tillgängligt i alla lägen. Från din dator, från din mobil eller din platta.

Vi jobbar uteslutande med Microsoft Dynamics Sales. Helt enkelt därför att det är den plattform som vi bedömer ger oss bäst förutsättningar att skapa rätt verktyg för dig som söker kundrelationer i världsklass.

AddPro Försäljning

AddPro Försäljning
solutions@addpro.se 040 59 24 00

Arenagatan 8B, Malmö