Kund Hos AddPro
Som kund hos AddPro har ni möjlighet att nyttja våra digitala tjänster och portaler dygnet runt. Läs mer om respektive tjänst via länkarna nedan. Önskar ni tillgång till något av systemen eller är nyfiken på att få veta mer vänligen kontakta er affärskontakt på AddPro.
Skrivartjänster
Dokumenthantering är idag ett av de mest prioriterade områdena där företag vill digitalisera sina processer och därmed behöver digitisera de dokument man använder sig av. Genom att skanna allt som kommer in till företaget kan man lägga allt i ett dokumenthanteringssystem som gör allt sökbart och lättillgängligt för medarbetare, slut på letandet i pärmar och där informationen endast finns fysiskt på ett ställe.
AddPro Asset
Beställningsportalen i frontPORT ger er som kund till AddPro möjligheten att beställa såväl produkter som tjänster med olika leverantörer som mottagare. Här kan ni även välja att visa aktuellt lagersaldo på utvalda produkter. Attestflödet är logiskt uppbyggt och valmöjligheterna är många då alla fält i såväl Beställningsportalen som Asset är dynamiskt uppbyggda och ni kan själv välja hur informationen ska presenteras. Är ni intresserad av att få veta mer vänligen kontakta er affärskontakt på AddPro så hjälper de er.