Kontinuitetsinformation från AddPro AB 2020-03-23

Nu är vi inne på andra vecka med 90% av vår verksamhet bedriven från våra medarbetares respektive hemarbetsplatser. När stora delar av Sverige har tryckt på pausknappen så har vi på AddPro lyckats bibehålla, och i vissa fall ökat, samtliga våra initiativ på marknaden.

Det är huvudsakligen två anledningar till att vi lyckas med detta. För det första har vi drygt 330 passionerade och lojala medarbetare som gör allt i sin makt för att våra kunder och partners skall kunna bibehålla sin verksamhet utan inskränkningar och för det andra så har vi 100-tals fantastiska kunder och partners som, konstant, öser beröm över våra medarbetares insatser. Stort tack till er alla för insatser och stöd under tiden som gått hittills!

Med det sagt så kommer här en kort uppdatering av nuläget.

Vi vet att vi kommer att ställas inför stora gemensamma utmaningar framöver men vi vet också att om vi fortsätter att hjälpas åt så kommer våra förutsättningar att lyckas vara de allra bästa. AddPro har en mycket god ekonomisk plattform sedan många år och vårt avtryck på marknaden är fortsatt stort. Ni, kunder och partners, visar oss ständigt nytt förtroende och vi arbetar, 24×7, med att implementera nya smarta arbetssätt för att säkra kontinuiteten i era verksamheter.

Samtliga tjänster och funktioner från vår Operation och Servicedesk har kunnat levereras med samma höga kvalitet som tidigare. Vår Servicedesk hade under förra veckan en 50 %-ig ökning av inkommande samtal och de imponerade med bibehållen eller bättre svarstid. Alla våra konsulter arbetar för högtryck med att leverera sin kompetens i alla prioriterade projekt, ibland på plats hos kunderna men i de flesta fall digitalt uppkopplade mot kundernas miljöer. Leveranssituationen av produkter har också ljusnat vilket innebär att vi nu kan leverera betydligt mer med normala leveranstider. Har ni några nya behov eller önskemål så tveka inte att kontakta oss!

Vi på AddPro är vana vid snabba skiften och omställningar och ser utmaningar och lösningar snarare än problem och den tesen kommer vi alltid att fortsätta driva, det sitter i vårt DNA! Vi kommer att finnas här för, er, våra kunder och partners och vi hoppas att ni finns där för oss. Vi behöver varandra!

Vi kommer fortsätta att hålla er löpande informerade om vårt arbete med att hantera denna situation och som tidigare nämnts hoppas vi på ert fortsatta stöd och samarbete i detta som kanske är vårt viktigaste uppdrag hittills!

Tveka aldrig att höra av er till oss med eventuella frågor.

United We Stand
Nicklas Persson, VD

Relaterade nyheter

16 maj, 2023

Möjligheterna med AI – AddPro träffar Microsoft

15 maj, 2023

Havsresan 2023 – AddPro stolt sponsor när Swedish Coast and Sea Center (SCSC) gör skillnad på riktigt!